نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی اختیاری ادرار، یکی از مهمترین اختلالات کف لگن و شایع‌ترین شکایت در جمعیت زنان است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر علوم: برای برگزاری انتخابات پرشور همه امکانات دانشگاه‌ها به‌کار گرفته شود

  • کد خبر: ۲۰۱۷۸۵
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
وزیر علوم: برای برگزاری انتخابات پرشور همه امکانات دانشگاه‌ها به‌کار گرفته شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از آنجا که دانشگاه‌ها نقش مهمی در ایجاد فضای انتخاباتی در کشور دارند؛ همه امکانات دانشگاه‌ها برای انتخابات پر شور به‌کار گرفته شود.

به گزارش شهرآرانیوز محمدعلی زلفی‌گل در جلسه شورای مرکزی قرارگاه جهاد تبیین این وزارت که به موضوع انتخابات اسفندماه اختصاص داشت گفت: از همه امکانات و فضای موجود در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی، ظرفیت تشکل‌های دانشجویی و اساتید و ظرفیت فضای مجازی برای تببین ضرورت مشارکت در انتخابات و رونق انتخابات پیش رو استفاده شود.

وی تاکید کرد: تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی اساتید و دانشجویی در برنامه‌های خود در ایام مانده در انتخابات، مخاطبان را فراگیر و گسترده‌تر از گروه‌های همفکر خود انتخاب کنند و برنامه‌ها با حضور همه سلایق فکری باشد.

وزیر علوم تاکید کرد: بیان پیشرفت‌های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در کنار اشاره به مشکلات و انتقادات می‌تواند دانشجویان را به شرکت در انتخابات که به منزله مشارکت در تعیین آینده کشور است ترغیب کند.

وی افزود: حضور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی، اساتید برجسته و خوشنام و دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در فضای اجتماعی خیلی مهم و تعیین کننده است چرا که رسانه در جامعه امروز نقش تعیین کننده دارد.

زلفی گل اظهار داشت: نقش رسانه در شرایط امروز دنیا به گونه‌ای است که هم جنگ‌ها و هم صلح و دوستی‌ها با مقدمات سازی و تببین شرایط توسط رسانه صورت می‌گیرد بنا براین رسانه‌ها پیشران تحولات هستند.

در ابتدای این مراسم گزارشی از روند تشکیل و اقدامات قرارگاه جهاد تببین وزارت علوم توسط محمد رضا مردانی رئیس سازمان بسیچ اساتید و دبیر این قرارگاه ارائه شد.

وی با بیان اینکه هدف این قرارگاه برنامه ریزی متمرکز و قدرتمند برای بیان دستاورد‌های نظام اسلامی و مقابله با برنامه‌های دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی است گفت: تشکیل شبکه جهادگران تبیین برای حضور در دانشگاهها، برنامه ریزی برای برگزاری اردو‌های پیشرفت و آشنایی نزدیک اساتید و دانشجویان با دستاورد‌های صنعتی، دفاعی و تولیدی کشور از جمله صنایع نفت و گاز جنوب کشور از جمله اقدامات این قرارگاه تاکنون بوده است.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود را برای افزایش نقش دانشگاه‌ها در انتخابات پیش رو بیان کردند که برگزاری تربیون‌های آزاد دانشجویی، حمایت از تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری برنامه، حضور پر رنگ در فضای مجازی و حضور شخصیت‌های برجسته و تاثیرگزار جامعه در دانشگاه‌ها از اصلی‌ترین محور پیشنهادات مطرح شده بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->